Monday, February 7, 2011

Quilling Strips

Finally I have my quilling strips together with the red I nedeed.



Making the pictures for this post I realized how chaotic I am (sometimes). You`ll see the way I "arrange" the quilling strips. A few months ago I arranged them like this.


In december, in a rush I put them like this.


Here are the ones I couldn`t manage. I have to clean up the area but now there is a lot of work to do (this period swallows my cards just like that - I am happy, happy!)



And the strips I am using for the paper flowers that you can see here. These large strips are actually the remains from the paper I used for the thinner ones.


I love the way the strips look in the light, so many colors! Soo beautiful!

3 comments:

  1. Si eu sunt la fel de (ne)organizata :)) Pentru ca eu nici nu reusesc sa lucrez la fel de mult ca tine ( :(((((((( ) si pentru ca sunt un mic dezastru, am decis sa-mi tai hartia ad-hoc momentan. Stiu, greu, dar mai greu decat sa mototolesc sute de fasii pe care le pun anapoda :D (da, am facut asta:D).

    P.S.: Asa "acasa" ma simt pe blogul tau... Ca e ca "acasa" pe blogul meu :))

    ReplyDelete
  2. Buna Anca,

    De unde ai luat fasiile, sau cu ce le-ai facut?
    Furnizorul nostru a cam inceput sa ne traga in piept dupa am cumparat de cateva ori de la magazinul respectiv, adica a inceput sa mareasca preturile pentru produsele respective cam cu 30%.
    Noi facem invitatiile pentru nunta noastra, plicurile si meniurile folosind quilling, am ajuns cam la 70% din proiectel si acum suntem cam suparati de ce se intampla..

    ReplyDelete